نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

مریم ونگار مهمون خونه مادر جون نرگس شدن

1392/11/16 17:17
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

animated smiley faces for orkut, myspace, facebook

 

سلام دخترهای شیرین  تر از عسل فندق های مامان ناز دونه ها من

امروزم یه خاطره دیگه رو براتون می نویسم شب دوشنبه وقتی بابایی از باشگاه اومد یه دوش سر پایی گرفت وهمه زودی آماده شدیم وبه اتفاق مامان فاطمه وآقا جون راهی خونه مادر جون نرگس شدیم تو راه بابایی یه جعبه شیرنی خرید که دست خالی نرفته باشیم آخه تازه از سفر حج اومده بودن (زیارتشون قبول )و برای شب کلی مهمون دعوت کرده بودن که ما هم جزء مهمونهاش بودیم وقتی رسیدیم خاله جون جلو در منتظر شما عسل خانما بود بعد از سلام واحوال پرسی وارد اتاق شدیم واو چقدر شلوغ بود مامانی از خجالت سرخ شده بود شما مریم به محض ورود سراغ نرگس رو گرفتی وبا دختر خاله کوچولو وبچه های دیگه مشغول بازی شدی نگار مامان شما هم که از بغل من پایین نمی اومدی و از شلوغی هم شوکه شدی وشروع کردی به بهونه گرفتن خلاصه هر جوری که بود سر شما نگاری رو گرم کردم تا زمان شام که بامامان سر لج گذاشتی که بخوابونمت از طرفی هم هر جور که خواستم بخوابونمت آروم نمی گرفتی و حسابی خستم کردی یعنی پیرم رو در آوردی بعد از صرف شام که جمعیت کمتر وکمتر شد آرامش شما بیشتر شدو تازه یخت وا شد وشروع به بازی کردی تا این که آخر شب شد وبابایی گفت که دیگه بریم خونمون وما هم راهی شدیم تو این  مدتی که ما خونه مادر جون نرگس بودیم تازه متوجه فرق شما مریم خانم با هم سن وسالات شدم و اونم این که شما خیلی خانم تر از سنتی وهم آروم تر خیلی دوست دارم مرمر من خلاصه این که گل دخترم تاج سرم حسابی با بچه ها خوش گذروند وکلی بازی کرد واین هم یه شب دیگه و یه خاطره دیگه .

و در آخر هم مادر جون نرگس برای شما مریمی این رو به عنوان سوغات آورده

یه کیف کوچولو که عین همین رو برای نرگس هم آورده

وبرای شما نگار مامان هم این هواپیما رو آورده

که موزیکال وچراغهاش هم روشن میشه (دستت درد نکنه  مادر جون نرگس )

 

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

خیلی دوستون دارم دخترهای نازم دووووووووووووووستون داااااااااااااااااااارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)