نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

تولد گل زمستونیم مبارک

1395/10/14 1:33
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان گل زمستونی من دونهء سفید برفیم 

                                 شکلکهای جالب آروین

تولدت مبارک عشقولـــــــــــــــی مامان وبابا

دخترک زیبای من از اونجایی که یک ماه بیشتر نیست که از فوت پدر عزیز ومهربانم کوه استقامتم گذشته بنا براین من اصلا" حتی تولدت رو هم بهت تبریک نگفتم که نکنه شاید دلت بخواد مامان وبابا برات جشن تولد بگیرن تا این که بعد از گذشت سه ماه وقتی هر روز ازمون می پرسیدی پس تولدم کی میاد مامان برای تولدم بهم چی هدیه می دید و....واقعا دلم برات خیلی سوخت تصمیم گرفتیم یه کیک کوچیک در حد فوت کردن شمع و بی سر وصدا برات بگیریم برنامه شام رو خونه مامان مریم گذاشتیم وبه خاله مهری وخاله کبی هم گفتیم بیان بعد از شام کیک آوردیم و شما نگاری و مریم جون شمع 4 سالگیت رو با هم  فوت کردین وکیک رو هم بریدین و من هم ازتون عکس انداختم

اینم کیک تولدت درستش از اون طرف بود اما من خواستم نوشتش رو ببینی 

اینم گل دخترام منتظر بودین تا 123 رو بگیم تا شمع رو فوت کنین

بعد از این که ازتون عکس یادگاری انداختیم نوبت رسیده بود به دادن کادوها

این سه تا کادو از طرف من وبابا برای شما نگار جونم 

 

و این دفتر نقاشی و مداد رنگی رو خاله مهری  زحمت کشیده وخریده

و سبد پر از وسایل آشپز خونه رو هم مامان مریم جونتون زحمت کشیدن وبرای نوه های نازشون  خریده

اینم کره زمین رو هم  عمه یکی یه دونه شما برای مریم جون خریده

اینم میکروسکوپ خیلی جالب که عمه گلبهار برای شما مریم نازم کادو آورده  شما مریم نازم عاشقش شدی 

از اونجایی که تولد نگاری بود 

از طرف عمه گلبهار وجه نقد 

از طرف خاله کبی وجه نقد برای نگارکم 

 دیگه بیشتر از این  از نظر احساسی در توانم نبود که برات انجام بدم مامان انشاالله تولدای بعدی برات جبران میکنم امیدوارم 120 سال زنده وتن درست باشی برات بهترین آرزوها رو از خدای بزرگ طلب میکنم

                                        Image result for ‫متن زیبا دوست دارم‬‎

                          دوســــــــــت داریـــــــــم نازنین مــــــــــامان وبــــــــــابا 

                                          Image result for ‫متن زیبا دوست دارم‬‎

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)