نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

جشن یلدا مبارک

1395/9/29 19:56
572 بازدید
اشتراک گذاری

هزارتا سلام به دختر ناز ودوست داشتنی خودم 

 

گالری عکس شب یلدا

 

شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه،
نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛
شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود.

 

عزیز دلم امروز هم اومدم تا یه  خاطره زیبای دیگه رو برات بنویسم 

یه روز قبل از شب یلدا مدرسه برای شما جشن یلدا تدارک دید البته بازم با کمک مادرهای مهربون هر کسی از خونه یه چیزی با خودش آورد ومیز قشنگ وپر از خوراکی های خوش مزه چیدیم 

اینم از میز یلدا با ظروف قدیمی ومسی

وخوراکی های خوشمزه(آجیل   انار   ژله  پاپکرن  شکلات  شیرینی  میوه های متنوع  دختر دونه  سوهان کنجدی مهمترینش هم هندونه) 

خلاصه همه چیز بود شما دخترای ناز هم رفتین ولباس محلی تنتون کردین و عکاس هم که بابای ترمه جون بود ازتون کلی عکس انداخت بعدشم شعر یلدا رو که با خانومتون تمرین کرده بودین رو دسته جمعی خوندین وخانم مدیر هم کمی از سنن شب یلدا براتون گفت 

خلاصه همه چیز خوب وعالی بود منم از شما دختر نازم و دوستات یه چندتایی عکس انداختم ناگفته نمونه که شما مریم من تنها نبودی نگار جون هم با من اومد ودر جشن یلدا خواهر عزیزش رو همراهی کرد

اینم از عکسهایی که مامان انداخت

مریم جونم ومعلم مهربونش خانم شقایق یوسفی

اینم از دوخواهر افسانه ای

وای که مریم مامان چقدر بیحاله از بس در تکاپو بود

اینم از عکس دسته جمعی مریم جون ودوستاش که مریم همش کنار خانمش هستش 

اینم از نگار جونی و خانم یوسفی

واینم از آخرین عکس

در آخر هم شما بچه ها از خودتون ومامانا پذیرایی کردین و چون جشن رو آخرین زنگ برگذار کردیم   من وشما دخترای نازم با هم به خونه برگشتیم.

مریم من عـــــــــــروسکم مخـــــــــــــملکم مامان همیشه وهمیشه از خدا برای شما دخترای نازش بهترین ها رو آرزو داره دعای خیر من همیشه بدرقه راهتون هست دوستون دارم  نازنین های من خــــــــــیلی زیاد

 

                                   Image result for ‫دوست دارم متحرک‬‎

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)