نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

نگار شیطون بلا

1392/11/13 22:14
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام هزارو سیصد تا سلام دخترم

قلبقلبقلبقلبقلبقلب                          ماچماچماچماچماچماچ                     چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

 ای گل یاس مامان امروز اومدم تاچند تا عکس از کار های هر روزت برات ثبت کنم 

مثلا"این عکس

که نشون میده شما علاقه زیادی به تاب سواری داری البته از 6 ماهگی خودت به تنهایی رو تاب میشستی بدون کمر بند و از تاب سواری نهایت لذت رو می بری

و این عکست که رو سه چرخه نشستی اگه بگم تنها یی میشینی و خودت فرمون میگیری وآبجی مریم  فقط هولت میده دروغ نگفتم

وای از دست تو نگاری که این بلدر چین های بیچاره از دستت کجا فرار کنن نمی دونم آخه شما شیطون بلای مامان خیلی دوست داری با این پرنده ها بازی کنی منم فقط این نره رو می دم که باهاش بازی کنی آخه مادهه تخم میزاره مامانی وقتی دنبال این حیوونی می کنی قلبش تند تند میزنه ولی شما فقط می خندی وتو سرش می زنی .

 

مامان:داری چه کار میکنی

نگار :هیس دارم نماز می خونم مامانی مگه نمیبینی

مامان: ببخشید عزیزم

 

مامان :دیگه داری چه کار میکنی

نگار :اه مامان چقدر سوال می پرسی بعد نماز ذکر میگم

مامان :اوه بازم ببخشید

 

                            رازونیازت قبول باشه فسقلی

  ماچ  شیطون بلای مامان با همهء اذیت کردنات ماچ    قلب  بازم میگم  تو یه فرشته ای دوست دارم گلم قلب

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
15 بهمن 92 23:42
سلام عزیزم ممنون از نظرت خدا دختر نازت رو حفظ کنه برات ماشالله با چادر چقدر ناز شده ببوسش از طرف من
زیــنب (مامان)
پاسخ
مرسی جونم من همین دعا رو برای پسر گلت دارم امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم
مامی پوریا
16 بهمن 92 16:53
فدا دوتاتون شیطونکای خوشگل
زیــنب (مامان)
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی که به وب ما سر زدی
مامان هانا
18 بهمن 92 15:48
زیــنب (مامان)
پاسخ
مرسی خانم منم کلی ماچ برای هانا جون دارم
مامان هانا
23 بهمن 92 0:07
مامان هانا
27 بهمن 92 1:17
زیــنب (مامان)
پاسخ
بازم مرسی عزیزم