نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

شب یلدا

1392/10/1 0:35
556 بازدید
اشتراک گذاری

قلبقلبقلبسلام نقل ونباتهای من شیرین ترین  شکلاتای من هزارتا سلام به روی ماه تونماچماچماچ

امروز اومدم تا خاطره قشنگ وبه یاد موندنی بلند ترین شب سال رو براتون ثبت کنم هورا

جونم براتون بگه که ما برای شب یلدا به خونه مامان مریم ومامان فاطمه نرفتیم چون هوا خیلی سرد بود من وبابایی ترسیدیم دوباره سرما بخورین آخه شما تازه خوب شده بودین خلاصه منه مامان  برای شب شام رو به عهده گرفتم وبابایی هم خریده شب چره رو قبول کرد وقتی شب شدشما مریم زیبای من همش میگفتی مامان یلدا کی میاد شبیه عیده

 وهزارتا سوال ازم میپرسیدی منم بهت گفتم کمی صبر کن خودت متوجه میشی شب یلدایعنی چی  ما زودتر از شبهای قبل شام خوردیم وکمی دور هم نشستیم و با بابایی مشغول گپ زدن شدیم بعد از کمی حرف زدن شما دخترای مامان همش به بابایی میگفتین   که آهنگ باران رو براتون بزاره تا کمی  بابایی هم که تابع دستورات

شماعمل میکنه  و نه نمیگه خلاصه تا شما مریم خانم ونگار کوچولوی مامان داشتین قر میدادین منم کمی میوه وخوردنی  تو ظرف چیدم که دور هم بخوریم آخه بابایی زحمت کشیدوبرای شب یلدا  (اناروموز وتامسون نارنگی وازگیل جنگلی شور ونصیری ونخود روغنی وکمی بادوم زمینی وهندونه)

خرید منم یه سفره پهن کردم وهمه چیز رو رو سفره چیدم بابایی از خانواده 4نفره وسفره قشنگمون کمی فیلم گرفت منم یه چند تایی عکس ازتون انداختم  بعدشم دوباره بابایی یه آهنگ گذاشتومن وبابایی ازرقصیدنتون لذت بردیم منم فال حافظ رو باز کردم وبرایه4تامون فال گرفتم که از همه قشنگ تر وپر معنا تر فال شما مریم جون مامان

بودبعدشم دور هم چای تازه دم خوردیم وتا آخر شب دور هم گل گفتیم وگل شنفتیم واز شب زیبامون نهایت لذت رو بردیم به اومید یلداهای دیگر وبهتر آرزوی من تو این شب برای همهء اعضایه خانوادم سلامتی وشاد کامی از درگاه خداوند منان است .آمین

 

 

متن تبریک شب یلدا,مسیج شب یلدا

 

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.
یلدایتان مبارک

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)