نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

لا لایی

1392/9/14 20:17
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان فندق من دخترک زیباروی 

  که غیبتم طولانی شد آخه مامانی سرش خیلی شلوغ بودولی امروز اومدم تا برات بنویسم که در مورد شما چه کشف بزرگی کردم

جونم برات بگه که تا امروز که شما 11 ماه شدی مامانی برای خوابوندنت خیلی تلاش می کرد ولی شما فندق مامان دیر می خوابیدی و مامانی

ساعتها بیدارمی موند  تا شما رو بخوابونه اما یه ماهی میشه که مامان

 لالایی خوابتو عوض کرد یعنی اون لالایی رو که موقع خواب برات می خوندم ودهنم خشک میشد رو دیگه برات نمی خونم عزیزم چی برات 

میخونم ؟الان بهت میگم یه شب هر کاری میکردم که بخوابی نمیشد تا

اینکه نمی دونم چی شد که  لالایی زمان بچگی های خودم رو برات خوندم ودیدم که چشمای مثل الماست کوچیک شد وکم کم داره بسته

میشه باورم نشد که لالایی مامان جواب داده باشه تا اینکه چند شب

زمان خواب برات همین لالایی رو تکرار کردم ودیدم آره خودشه آرامش خواب نگار گل همیشه بهارم تو لالایی بچگی های مامان قایم شده ومنم

پیداش کردم  09400000

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

گنجیشک لالا سنجاب لالا آمد دوباره مهتاب بالا 

لالا لالایی لالا لالایی        لالا لالایی لالا لالایی 

گلدون خوابید مثل همیشه   قورباغه ساکت خوابیده بیشه 

جنگل لا   لالا برکه لا     لالا شب بر همه خوش تا صبح فردا لالا لالایی لالا لالایی       لالا لالایی لالا لالایی 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

و واقعا" هم شب برای همهء ما خوش وراحت میگذره 

نگارم ای همهء زندگیم آرامش وراحتی شما آرزوی قلبی منه 

09400000

دوووووووووووووووووست دارم  فندق

مامان 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)