نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

خوش مزه بازی های نگار جونم

1392/7/13 17:08
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق من روح  وجون و  قلب وعمرم قلبقلبقلبقلب

 امروز اومدم از کارایی که تو این سن یاد گرفتی بنویسم عزیز مامان اول از هر چیزی اینو بگم که من فکر  

میکنم تو بیشتر از سنت می فهمی چرا؟الان بهت میگم چون وقتی داری کار اشتباهی انجام میدی اگه  ماچماچ

من یا بابایی بهت بگیم نگار نه  از انجامش منصرف میشی وبر میگردی 

در8 ماه 2روز دست دسی رو یاد گرفتی که آبجی مریم یادت داده 

 چشمکچشمک

در 8 ماه و10 روزگی بای بای که خاله سادات یادت داده 

 

در 8ماه 2هفتگی ناز  کردن که من یادت دادم عزیزم هورا

در8ماه و20 روزگی هم ده کردن که بابایی یادت داده تایادم نرفته بگم که

وقتی بابا جون میگه نگار لالا  سرت رو میزاری رو بالشت  وزم زمه میکنی niniweblog.com

 الان در سن 8 ماه و 28روزگی هم یه چیزی دست باشه بگیم بده بهمون میدی  niniweblog.com

 

آفرین دختر نازنین مامان وبابا ما  دوست داریم عزیزم 

 امید وارم بهترین ها رو تو زندگیت یاد بگیری ودر پناه 

خدا همیشه سلامت باشی آمین

 

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)