نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

مریم خانم شاعر

1393/9/14 15:20
401 بازدید
اشتراک گذاری

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

سلام دختر با احساس مامان الهی قربون اون روح لطیفت برم عزیزم ناز من طناز من دخترک ناز ناز من

امروز میخوام برات از حس قشنگت بگم

امروز ظهر وقتی من وبابایی داشتیم کارمون رو انجام میدادیم شما دختر مامان اومدی وگفتی :مامان یه شعر برات بخونم 

منم گفتم :باشه فقط الکی و بی معنی نخون 

شما گفتی :باشه وشروع کردی به خوندن 

کلاغه میگه قارقار  

                       نوک میزنه به دیوار

                                            دیواره زودی میریزه 

                                                                  کلاغه میترسه ومیلرزه 

من وبابایی هم بهت آفرین گفتیم وخندیدیم آخه این اولین باری بود که شما دختر مامان از 100تا شعری که الکی از خودت میگفتی با معنی تر  وجالبتر بود من کلی خوشحال شدم وذوق کردم آخه خیلی دلم میخواد شما دختر مامان شاعر یا موزیسین بشی نه برای خودم برای خودت که همش روحیه بشاشی داشته باشی اینم از ماجرای امروزه مریم من.

محبتمریم محبت

   واقعی ترین

              و زیباترین

                      وبی همتا ترین

                        موجود افسانه های مامان

 

پسندها (5)

نظرات (6)

رها
14 آذر 93 18:34
آفرین به مریم خانم که شعر قشنگی گفته من بیشتر وقتها میام وبه وبلاگتون سر میزنم برای شاعر بزرگ
زیــنب (مامان)
پاسخ
شلام مرسی از لطفت
مامان مهدی کوچولو
14 آذر 93 19:05
افرین به گل دخترمون که شعر به این قشنگی گفته موفق باشی عزیزمسلام عزیزم مرسی از نظر مثبتت و بازم ممنون از این که به ما سر میزنی
بابا ومامان
15 آذر 93 16:03
آفرین به گل دخملی با این شعرای قشنگت
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت
مامان مبینا
16 آذر 93 13:47
افرین به مریم جونی حتما شاعر میشه
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام مرسی انشاالله که بشه
مامان مبینا
17 آذر 93 14:52
منم اپمممممممممممم بوووووووووووووووووس واسه جیگر طلاها
مامانی
19 آذر 93 10:57
سلام. ماشاا... به مریم جونم خوبی مامان فرشته ها خدا برات نگهشون داره منم دو تافرشته تو دلمه به هم یه سری بزن خوشحال میشیم
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از این که به وبلاگ فرشته های آسمونی من سر زدی منم میام ولطفت رو جبران میکنم و اگه خواستی لینک کنیم همو تا دوستای وبلاگی هم شیم