نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

رنگ آمیزی های مریم

1393/9/9 19:53
446 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                        

سلام نفس نفسی قشنگ قشنگی عسل عسلی من مریم عزیز من 

امروز مامان می خواد چندتا از رنگ آمیزی های قشنگت رو برات به نمایش بزاره جشن

چند وقتی میشد که شما دختر مامان تو استراحت طولانی بودی ومن زیاد بهت گیر نمیدادم که باید پکیج ونقاشی ورنگ آمیزی کار کنی اما یه چند روزی میشه که دوباره شروع کردم به آموزشت الان شما رنگ آمیزیت خیلی خوب شده وقانونش رو بلدی که 

1:که تو رنگ کردن از خط نباید بیرون بری تشویق

2:مداد رنگی رو باید کمی مایل نگه داری تا بهتر رنگ کنیتشویق

شما نفس مامان بیشتر وقتا با قانون کار پیش میری وگاهی هم با قانون خودت که فقط وسط هر چیزی رو رنگ میکنی  آخه چون دستای کوچولوت زود خسته میشه 

اینا شخصیت های کارتونی پاندای کنفو کاره 

اینجا وقتی خواستی دم میمونه رو رنگ کنی برای تسلط و رنگ آمیزی خوب  همش دفتر رو میچرخوندی 

الهی دورت بگردم دختر ماهم قربونت برم فدای قیافت بشم که از ترس اینکه نکنه نگار دفترت روپاره کنه یا ازت به زور بگیره منتظر موندی تا نگار بخوابه بعد رفتی تو اتاق ویواشکی وبی سروصدااین نقاشی ها رو  رنگ کردی منم نشستم کنارت وراهنماییت کردم .بوسبوسبوسبرای دختر هنرمند خودم

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان الهام
10 آذر 93 14:57
آفرین نگار خانم هنرمند عزیزم میبوسمت
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت اما اینا ماله مریم منه خانمی کوچیکه نگاره
مامان مهدی کوچولو
10 آذر 93 18:28
افرین مریم جون خیلی خوشگل رنگ امیزی کردیسلام مامان مهدی جون مرسی از لطفت
مامانی آرتینا جان***
11 آذر 93 1:48
آفرین بع مریم خانم گل چقدر باسلیقه رنگ کردی خاله جون ۰۰۰یه عالمه بواووووو برای شما ونگار جوون نازسلام مامانی آرتینا جون مرسی از لطفت و نظر پر انرژیت منم برای دخملت می فرستم
نوشین
12 آذر 93 13:26
عزیزه دلم از طرف من مریم گل رو ببوس که آنقدر قشنگ رنگ کردهسلام نوشین جان ممنونم عزیزم از نظرت از این مهربونیتم ممنونم
نوشین
14 آذر 93 10:33
انشاا... عزیزم شما تجربتون از من بیشتر خیلی ممنونم که به فکر هستی و بهم دلگرمی میدی خدا فرشته های نازتو برات ببخشهاز طرف من ببوسشون خیلی نازن
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام خواهش میکنم