نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

نگار اذیت کن

1393/9/9 1:21
428 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام  گلهای باغ بهشتم جان مریم من گل بهار من نگار نگارم                                                                       

از اونجایی که هوا خیلی خیلی سرده وسرماش طاقت فرساست ما هم بیرون نمیریم شاید گاهی بریم خونه مامان فاطمه یا خاله جون ویا گاهی خونه مامان مریم بیشتر روزا خونه می مونیم به خاطر همین شما دوتا وروجک از بس تو خونه بازی میکنید وجیغ جیغ میکنید دیونم کردین ولی اصلا"عیبی نداره شما هر کاری هم کنید بازم من میمیرم براتون 

ای نگار اذیت کن دیگه کم مونده مریم مامان رو خفه کنی از بس از سرو کول مریم بالا میری وگردنش رو فشار میدی و ای مریم مظلوم من جای این که خودت رو نجات بدی واز دستش فرار کنی میــــــــــــگی :مـــــــــــامان

اینم مریم ونگار وروجک به روایت تصویر که گاهی خواهرن وگاهی هوو

اینجا هم شما نگار لیوان  آب پرتغال مریم رو دهنی کردی واشک مریم ودر آوردی منم مجبور شدم دوباره براش پرتغال آب گرفتم واون لیوان دهنی رو خودم آب پرتغالش رو خوردم

الهی مریم ونگارم همیشه دنیای بچگیتون پر از شور وشادی باشه الهی  

و این منم که کنار شما دارم بزرگ میشم ومثل یه غنچه میشکفم

دوســــــــتون دارم      

        ثــــــــــــــمره های عشــــــــــق

                        بی حدو مرز مامان وبابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رها
14 آذر 93 18:36
وای که چقدر شما آتیش پاره ها مامانتون رو اذیت میکنید نازی عزیزام