نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

ماه محرم بر همهء شیعیان جهان تسلیت باد

1393/8/5 0:02
327 بازدید
اشتراک گذاری

 

اندک اندک صدایی را می‌شنوی که از هزاران سال قبل، سینه به سینه و نسل به نسل به گوش جهانیان می‌رسد.

این صدای رسا هرگز محو نمی‌شود زیرا که صدای پایمردی و آزادگیست.

آری؛ صدای کاروان آرام آرام به گوش اهل زمان می‌رسد...

و کربلا، آرام آرام به میزبانی میهمانان خود نزدیک‌تر...

میهمانانی که فخر عالم و سرچشمه فضل و کرامت در این جهان هستند.

آری؛ عطر محرم وزید باز در این روزگار، و شهر و دیارمان نیز به یاد سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) معطر به شمیم محرم شد.

امام حسین (علیه‌السلام) كه می‌فرمایند:

کیست که مرا یاری کند؟

به امید آنیم که در روز محشر حرفی برای گفتن به امام شهیدمان داشته باشیم.

 

حضرت امام حسین (ع) می‌فرمایند:

گواهی می‌دهم که من از راه تکبر و خودخواهی و یا به قصد فساد و ستمگری بر ضد حکومت بنی‌امیه قیام نکرده‌ام. خروج و قیام من تنها برای اصلاح طلبی در امت جدم است. اراده امر به معروف و نهی از منکر دارم و می‌خواهم به روش جدم و پدرم علی‌بن ابیطالب (ع) رفتار کنم. هر کس از راه حق و حقیقت مرا پذیرفت، طرف حسابش حق متعال است، و هر کس که قیام مرا مردود دانست، من در راه هدف خود ثابت قدم و شکیبا هستم، تا این که خداوند میان من و این ملت به حق و حقیقت قضاوت فرماید، که او بهترین قاضیان است. بحارالانوار، ج 44، ص 329

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا ومامان
5 آبان 93 21:06
سلام عزیزم خدا دخملیتونو واستون حفظ کنه با افتخار لینک شدین عزیزم
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام دوست عزیز برای ما هم افتخاره که با شما دوست شدیم ومرسی از این که به ما سر می زنی امیدوارم تو شادیهای هم شرکای خوبی باشیم
فاطمه ع
7 آبان 93 11:20
التماس دعا زینب جان
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام محتاجیم به دعا خانمی
مامان پرهام
7 آبان 93 14:32
چه دخترای نازس دارین خدا حفظشون کنه,بووووس
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام مرسی مامانی پرهام ما هم برای پسر گلتون همین دعا رو داریم
مامان حديث
16 آبان 93 0:38
سلام عزاداري هاتون قبول خانمي ممنون يادمون كردينخدا فرشته هاتو برات نگه داره بوووووووووووووس برا هر دو گل
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام مرسی دوست من خواهش میکنم