نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

نقاشی جدید مریم ونگار

1393/8/12 13:13
382 بازدید
اشتراک گذاری

عکس از زیباترین دختران عروسکی کوچک

محبتسلام چشم وچراغ خونهء مامان ماه هفت محبت              محبت آسمون مامان مریم ونگار من محبت

امروز مامان می خواد تا نقاشی هایی که به تازهگی کشیدید رو براتون ثبت کنه.

نمی دونم چرا شما هلو های خوشمزه مامان نقاشی با خودکار رو دوست دارین شاید برای اینه که راحت تر میشه نقاشی کرد به هر حال هنر دست دخترای من با ارزشتر از هر تابلو نقاشی هست که من تا حالا دیدم 

تشویقاین دو اثر ارزشمند از مریم مامان  تشویق

تشویقو این هم نقاشی از صورت عمو شیرزاد و موهاش که مریم من با عشق کشیدهتشویق

 تشویقو این دو اثر هم از نگار نگاری من فندق فندقی مامان  تشویق

الهی قربون دایره کشیدنت برم نگار  من همهء در ودیوار خونه پر شده از دایره کشیدنای تو وقتی بهت میگم نگش خونه زشت میشه با داد وبیداد میگی :نـــــــــــــــــــــــــه گشنگه بوسبوس

پسندها (5)

نظرات (9)

فاطمه ع
15 آبان 93 16:37
به حاضر جوابی نگار میخندم خیلی زیبا
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از این که بازم به ما سر زدی
مامان الهام
16 آبان 93 11:41
به به چه خوشگلن افرین هنرمندای کوچولو
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام مامان الهام مرسی از این که به ما سر میزنی
مامان سارا
18 آبان 93 1:14
آفرین به این هنرمندای کوچولو و نازنازی ان شاالله خدا حفظشون کنه هم اونارو برای شما و هم شما را برای اونا
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام مامان سارا ممنونم از دعای خیرت همچنین من این دعا رو برای شما دارم مرسی از این که به ما سر زدی وبرای دلبندت
بابا ومامان
19 آبان 93 15:56
اوخی چه نقاشیهای مامانی و نازی کشیدین کوشول موشولوهای عسل
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از احساس قشنگت و بازم مرسی از این که به ما سر زدی
مامان مبینا
20 آبان 93 14:47
سلام مامان مهربون چه دخملای نانازی خدا حفظشون کنه معلومه که خیلی هنرمند تشریف دارن
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام جونم مرسی از لطفت وممنونم از این که به ما سر میزنی
مامان مهدی کوچولو
23 آبان 93 14:54
سلام زینب جون ممنون که به ما سر میزنید ماشااله به گل دخترای هنرمندت نقاشی های مریم و نگار جون خیلی خوشگلن
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم ما هم دوست عزیز خاله هستیم وهم هوادارش اینو از ته دل میگمبرای خوشگل خاله
نوشین
24 آبان 93 8:19
واقعا عزیزم حالا میفهمم مادرای ما چقدر سختی کشیدن مرسی انشاا.... عزیزم بابت دعای قشنگت ممنون که منوهم لینک کردید منم شما رو لینک کردم
مامان مبینا
24 آبان 93 17:04
سلام مامان مهربون عزیزم با افتخار لینک میشین امیدوارم دوستای خوبی واسه همدیگه باشیم گلم یه عالمه بوس واسه دخملاتون
زیــنب (مامان)
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان حديث
24 آبان 93 22:53
سلامشب بخير زينب جون دخترهاي نازت روز به روز خانم و خوشگل تر ميشن ما شاا... خدا حفظشون كنه بووووووووووووووس برا هر دو تاگل
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی نظر لطفت شماست ممنونم از این که به وب دخملام سر میزنی دوست خوبم روی ماه حدیث جون رو از دور می بوسم و هزارتابرای شما