نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

یه روز گرم وآب بازی

1393/3/8 19:05
401 بازدید
اشتراک گذاری

                                                تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول   

                   به سلام مامان از این برا                        

سلام مریم ونگارم دخترای قشنگم ببخشید از این که دیر به وبتون سر زدم بگذریم

امروز اومدم تا یه خاطره کو تاه ولی خیلی شاد براتون ثبت کنم

امروز شما وروجکای شیطون همش غر می زدین ویه بند میگفتین آب بازی بابایی هم زحمت کشید واستخر بادیتون رو با پمپ براتون باد کرد وتوشو هم پر از آب کرد طولی نکشید که خورشید خانم آب استخر رو گرم کرد وشما دوتا خواهر افسانه ای هم پریدین تو آب وشروع کردین به بازی وجیغ وداد البته از سر شوق و حسابی خوش گذروندین من وبابایی هم ازتون کمی فیلم گرقتیم وعکس انداختیم و برای این که تو آفتاب گرما زده نشین هم بهتون شربت عرق بهار دادیم خلاصه یه ساعتی خوش گذروندین وقتی هم که گفتم بسه بیاین تو خونه ولباس بپوشین شما نگاری زدی زیر گریه ونمی اومدی تو اتاق و حال منو گرفتی اما از اونجایی که شما عروسک فرنگی مامان نگار نگاری من کشمش خیلی دوست داری با یه مشت کشمش قبول کردی واومدی ولباسات رو تنت کردم

на полянеالهی قربون شما شیطون بلا هام برم من که اینقده آب بازی دوست دارین на поляне

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sisily
11 خرداد 93 23:39
خدا حفظشون کنه سلام مامان بابای خوب و دوست داشتنی بیاین نزدیک یه چیزی بهتون بگم بیا نزدیک تر بیا بریم یه جایی میخوام بهتون یه چیزایی نشون بدم خواهش میکنم حالا انتخاب کن
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام مرسی از لطفتون حتما"بهتون یه سری میزنم وانتخاب میکنم