نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

بیان شیرین نگار ملوس

1392/12/3 19:16
371 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

سلام کوچول موچولوی مامان دختر دی ماهی من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 


امروز اومدم تا کلمه های که تو این سن می تونی ادا کنی رو برات ثبت کنم (تو سن یک سال و46 روزگی )

با با (بابا )ما ما(مامان)ملی(مریم)ده(زدن)باش(باشه)دس(دست زدن )پیش پیش (بخواب)تاتا(تاب )جیج(جوجه)آب(از بار اولی که خواستی این کلمه رو بگی درست تلفظ کردی همون آب گفتی)آم(غذا)بید(بده)نه(نه)با بای (خداحافظی کردن)مم(ممی)الو(الو)ایس(ایش)بله(بله)

وقتی می خوام جوراب پات کنم پاتو می گیری بالا و هی میگی دد

اینم چند تا عکس از شیرین زبون مامان

 

وای وای کشو آبجی مریم رو ریختی بهم کشتمت

حالا که رفتی تو قابلمه منم برای ناهار بار میزارمت

حرف دل مامان با خدا

خدایا نمی دونم چطوری با چه زبونی ازت تشکر کنم به خاطر این هدیهء زیبا و این مقامی که به من توی این دنیا دادی که از هر مقام ومنزلتی بالاتر و مقدس تره من با زبون خودم ازت تشکر می کنم

 

 خدایا                                   خیلی دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
10 اسفند 92 0:21
سلام ماشااله چه خوب حرف می زنه چقدر هم بامزه است