نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

ولنتاین

1392/11/26 22:03
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

آهای آهای فرشته تو آسمون نوشته             نگار ومریم ما هستن هدیهء خدا

هدیه به کی؟به مامان وبابا هورااااااااااااااااااااااااا

سلام گل دخترام قند وعسلام امروز هم اومدم تا یه خاطره قشنگ رو ثبت کنم روز ولنتاین بابایی وقتی از سر کار اومداولش با شما نگاری کلی بازی کرد ونازت کرد بغلت کرد وچلوندت و نگاهی مرموز به من انداخت یهو یه اس برام اومد بابایی گفت: اس برات اومده بخون گفتم بعدن می خونم گفت :بخون دیگه منم اسم رو باز کردم از طرف بابایی بود یه متن خیلی عاشقونه ورومانتیک برام فرستاد منم ازش تشکر کردم وبوسیدمش وبعد منو غافل گیر کرد آخه من روز ولنتاین  رو یادم رفته بود ولی بابایی مهربون خیلی عاشق بوده که زودتر از من جنبیده و با یه عطر خوش بو ترکی منو سورپرایز کرده وبرای چندمین بار منو عاشق  خودش کرده .

 

deborah.mihanblog.com

deborah.mihanblog.com

 

مرسی همسر عزیز تر از جانم

                    ماچ  از توجهت ممنونم ماچ

 

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش:

من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی
 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 22:37
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت داريم بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو برای نی نی نازتون همراه با دردونــــه برترین قالب ها و تقویم ها و خدمات از دردونـــــه منتظر حضور گرمت هستم
زیــنب (مامان)
پاسخ
مرسی دردونه حتما"بهتون سر می زنیم