نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

10مروارد سفید

1392/11/10 18:47
509 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلایی مامان دختر ناز نازی من

 

خبر خبر  چه خبری؟

 


الان میگم چند روزی بود که شما جوجه کوچولو مامان رو دنده لج افتاده بودی ومامانی رو خیلی اذیت کردی اولش مامانی ترسید آخه فکر کردم که نکنه داری مریض میشی اما

خدا رو شکر از این خبرا نبودبعد با خودم فکر کردم که شاید لج دندون در اوردن باشه

وقتی  انگشت به لثت کشیدم  خبری نبود فقط لثه نرم دخترم سفید شده بود تا این که دیروز وقتی بابا جون از باشگاه اومد مثل همیشه شروع کرد به بازی وشادی با شما

وروجک ها وقتی که شما نگار از بازی با بابایی می خندیدی ولذت می بردی بابا سالار

متوجه دو تا مروارید سفید رو لثت شد  بعد با هیجان صدام کرد مامان نگار بیا ببین دخترمون دوباره دندون در آورد منم زودی اومدم ودیدم بله دخترم الکی با مامانی لج نمی

کرد داشت دندون در می آورد (الهی دورت بگردم که کلی درد کشیدی )حالا جوجه مامان وبابا تو 12ماه و26 روزگی 10مروارید سفید وزیبا تو دهنش داره که مبارکت باشه

 

 واینم  چند تا عکس که بعد از این که فهمیدم دندونای دخترم 10 تا شده ازش انداختم و براش با فریم عکس قشنگش کردم 

 

 

 

 

ماچدخترم دوست دارم خیلی خیلی خیلی زیاد      هزارتا نه هوارتاماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)