نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

صحبت به سبک نگاری

1394/6/2 11:59
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق مامان دختر کوچولوی من 

امروز مامان میخواد چندتایی از کلمات بامزه وقشنگت رو برات به یادگار بزاره که اون قدر خوشم میاد از طرز بیانت که منم  مثل خودت  باهات حرف میزنم وتازه کلی هم میخندم وماچ مالیت میکنم گاهی هم تو دهنت رو ماچ میکنم وتو بغلم فشارت میدم

1 وقتی ازم میخوای که یه چیز گرم رو برات خنک کنم میگی 

مامان مامان بدیرسلد کن می بوزم قه قهه

2 وقتی لب رود یا برکه جایی قورباغه میبینی میگی 

اه مامان قورغابه گشنگه قه قهه

3 وقتی گشنته وازم غذا میخوای میگی 

مامــــــــــان گشمکم شمکم درد میکنهبوس 

4 وقتی یه چیزی رو بیشتر از مریم میخوای برعکس میگی 

برام کم بریز (یعنی زیاد بریز)بوس

ببرم پایین (یعنی منو بالا بگیر)بوس

5 وقتی میخوای با احساس صدام کنی که من قربون صدقت برم میگی

مامان ژون مامان زیمت نفس نفسیبغل

این چندتا جمله برات گفتنش کمی سخته ولی ماشاالله بقیه حرفات وبلبلی میگی ودم نمی زنی الهی قربون حرف زدنات برم عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــقم که مثل عروسک فرنگی میمونی اینا رو برات به یادگار گذاشتم که وقتی بزرگ شدی بدونی چقدر با نمک حرف میزدی ودلمو میبردی  

                                         

دوســــــــــت دارم نازنــــــیـــــــن دختــــــــــر

پسندها (4)

نظرات (3)

(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
3 شهریور 94 12:29
ســــــــــــلام عزیزم انشالله همیشه سالم وسلامت باشن با آرزوی بهترینها
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت
مرضیه
5 شهریور 94 10:31
چه با نمک خدا حفظش کنه.
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت
مامان مبینا
7 شهریور 94 2:02
ماشالله چقد با نمک وشیرین زبون نگار جونم عااااااااااااااااااااشقتم خاله