نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

دلنوشته هایی از جنس گل مریم

1394/5/25 11:55
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مریم من ای اولین وزیباترین دلیل مادریم

تولدت مبارک عشــــــــــــــــــــــــقم

pic15_www.jahaniha.com_6

روز تولدت مصادف شده با ولادت حضرت معصومه وروز دختر 

         روز دختر هم مبارکت باشه عزیزم

 

 

میخوام کمی از احساسم برات بنویسم گر چه زبونم از گفتن عشق وعلاقم به بتو عاجزه ودستهام یاری نوشتن نمیکنه اما چاره ای نیست باید نوشت آخه باید بدونی که برام کی و چی هستی 

 عکس گل مریم Tuberose flowers

چه زیبا بود روزی که تو را در آغوشم کشیدم فرشته ای کوچک به زلالی آب به درخشندگی خورشید که عطر تنش بوی گلهای بهشتی رو میداد اون لحظه برام قشنگترین لحظهء عمرم بود با اون چشمای کوچیکت دنیای بزرگ مامان وبابا رو نظاره میکردی تو مریم نگین درخشان زندگی ما شدی وبرامون نشانه ای بزرگ از معجزهء خداوند بودی موجودی از جنس من در خود من پرورش پیدا کرد با من نفس کشید وبا من رشد کرد ودر آخر از من متولد شد این برام بزرگترین معجزه ای بود از خدا که با چشم خودم دیدم الان همون معجزه بزرگ شد وهمون موجود کوچیک همون  دختر ضعیف وناتوان خانمی شد که برام کارهای بزرگ انجام میده محرم رازم وسنگ صبورم شده دلسوز مامان وبابا شده وبرامون زبون میریزه و دنیامون رو پر از شور ونشاط میکنه وقتی فکرش رو میکنم که تو مریم من روزی به جایگاه همسری ومادری میرسی بیشتر دلم میگیره با این که از خوشحالی چشام برق میزنه ولی دلم میگیره دلم برای کودکیت برای دنیای پر هیجان وزیبات تنگ میشه اما خیلی خوبه که همهء خاطرات با تو بودن تو ذهنم حک شده واز یادم نمیره من هر وقت دلم برای مریم کوچولو تنگ شه میرم به خاطرات ویه سیری تو گشته ها میکنم خوبه که جفت مریم ها رو با هم میتونم داشته باشم امروز 5 سال از اولین روزی که توی بغلم گرفتمت میگذره ومن هر روز بیشتر از دیروز دوست دارم وعاشقت میشم هر روزم با تو بهاره ای گل نازم دوست دارم فرمانروای روح وروانم سلطان قلبم ماه من خورشیدم ستارهء چشمک زن شبهای زندگیم خیلی زیاد دوست دارم میمیرم برات فرشتهء زیبای من حسم به تو بینهایت وبا صداقته عزیزم امیدوارم 120 سال زنده باشی 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

مریم بزرگترین هدیهء خدا 

                                با تمام وجودم میخوامت ودوســــــــــــــــت دارم 

کارت تولد,کارت پستال تولد

 

 

 

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام ، که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.
من روز تولدت ٬ خود متولد می شوم ...
تولدمان مبارک

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن             

دعای من برای تو دخترم 

خدایا عمری با برکت وبا عزت به دخترم عطا کن به دور از هر گونه معصیت 

خدایا لبش همیشه خندون ودلش همیشه شاد وتنش همیشه سالم باشه به حق بزرگیت 

خدایا مریمم این هدیه ای که خودت بهم دادی رو به راه راست هدایت کن و از بی راهه دورش کن 

خدایا به جز خودت محتاج کسی نباشه ودستش رو فقط به سوی تو بالا بگیره 

خدایا آدمهای خوش سیرت رو سر راهش قرار بده 

خداوندا در همه حال خیر وصلاح مریم رو براش رقم بزن 

      جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

چه خوب شد به دنیا اومدی و چه خوب شد که دنیای من شدی

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان مبینا
28 مرداد 94 0:38
مریم جون بازم تولدت مباااااااااااااااااارک عزیز دلم زینب جون احساس مادرانت رو خیلی زیبا نوشتیه
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام دوست جونی بازم ازت ممنونم ومرسی از نظر مثبتت
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
28 مرداد 94 15:46
مریم جونم تولدت مبارک گلم ان شاءالله 120 سالگیت زیر سایه پدر و مادرت عزیزم.
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت خیلی ازت ممنونم روی ماه پسرات رو می بوسم
مامان حدیث
29 مرداد 94 11:26
http://www.desiglitters.com/wp-content/uploads/2009/02/roses-desi-glitters-8.gif