نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

مریم توپولو وتنبل

1392/5/14 13:17
872 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مریم من پاک ومقدس من دخترکم وعزیز ترین عزیزام مرمرم 

عزیز مامان شما دخترک سبزه من مثل آبجی نگار قبل ظهر به دنیا امدی ولی در ساعت 11:30 تاریخ 25  

مرداد که ساله خرگوش بود وای که من عاشق ماه تولدتم چشمک

در 7ماه و12 روزگی اولین دندونت در امد هورا

در 8 ماه و15 روزگی سینه خیز رفتی بغل

در 9 ماهگی چهار دست وپا رفتی چشمک

و تنبل من در13 ماه و4 روزگی راه رفتی فرشته

نا گفته نمونه که تا 1سالگی بلعیدن رویاد نگرفتی اوه

برات بهترین ها رو ارزو می کنم عمرت طولانی باد همراه با سلامتی عشقم .  آمینماچ

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)