نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

عکسای نی نی های متولدین 14/10

1393/10/14 12:51
608 بازدید
اشتراک گذاری

اینم نی نی های متولدین امروز نی نی وبلاگ که عکساشون تو سایت بود (تولد همتون مبارک)

این عکس  نگار فرشتهء آسمونی مامان که امروز 2 سال از زمینی شدنش میگذرهبوسبوس

جیگر من تاج سر من دخمل من تـــــــــــــــــولدت مبارک 

                                        

          

 

الهی

خدایا  

پرورگارا

یا رب

این فرشته ها رو در پناه خودت حفظ کن لبشون همیشه خندون ودلشون همیشه شاد باشه انشاالله

پسندها (6)

نظرات (11)

شادي
14 دی 93 14:23
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! _____________________
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام دوست عزیز مرسی ازیشنهادت روش فکر میکنم
♥ایدا♥
15 دی 93 10:35
واییی چه قدر خوشگه کوچلوی ناز خیلی دوست دارم عسلم به ما هم سر بزنید اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید؟
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از این که به وب دخترام سر زدی حتما" که موافقم من با افتخار شما رو لینک کردم
مامان مبینا
15 دی 93 13:01
نگار جونم عسل خاله تولد 2سالگیت هزاااااااااااران بار مبارک
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام خانم خانما شما خیلی خیلی به ما لطف داری مرسی از این که حس قشنگ دوست داشتنت نسبت به دخملام اینقدر بی دریغه خدا گل دخترت رو برات حفظ کنه وبه خودت هم عمری با عزت بده انشا الله
مامان 3جوجه طلایی
15 دی 93 17:31
تولدت مبارک عزیز دلم . زینب جون این عشق مادری را هم به شما تبریک می گم حقیقتا تولد هر بچه به واقع تولد مادر اون هست من که این حس را دارم و مطمئنم شما هم. راستی گفتین نگار جون را از 19 ماهگی برای دستشویی آموزش دادین . میشه بگین دقیقا چی کار می کردین . کاملا بازش گذاشتین یا نه ؟ شلوار هم می پوشوندین یا از کمر برهنه بود؟ قصری توی خونه بود یا حمام یا ...؟ممنون می شم به وب ما بیاین و راهنماییمون کنین.
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام مادر نمونه مرسی از لطف ومحبتتون شما به ما لطف داری در مورد آموزش هم حتما"کمکت میکنم
مامان مهدی کوچولو
15 دی 93 18:38
عزیز دلم تولدت مبارک انشااله 120ساله بشی خوشگل خانم
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون از دعای خیرتون خدا مهدی جون رو براتون حفظ کنه بازم مرسی از لطفتون
مامان فاطمه
16 دی 93 10:40
نگار جون تولدت مبارک
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطف ومرامتون
مامانی و بابایی دخمل طلا
17 دی 93 11:09
الهی من چه می بينم ز احمد،
چه زيبا منظری دارد محمد(ص)،
مبارك بر علی و دخت احمد،
طلوع صادق(ع) وجشن محمد(ص).
میلاد 2 نور مبارک
 التماس دعا
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیز دلم بر شما هم مبارک محتاجیم به دعا روی ماهت رو میبوسم
مامان مبینا
17 دی 93 17:54
زینب جون خوبی؟ گل دخملا خوبن؟ میگم از حالا مبینا رو اموزش پوشک گیری کنم؟ یا زوده؟ چطور شروع کنم؟ تورو خدا منو ببخش این همه سوال ازت پرسیدم روی ماه دخملا رو ببوس عزیزم
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم این چه حرفیه هر سوالی که داشته باشی با جون ودل جواب میدم ببین عزیزم بستگی به بچه داره اگه مبینا جون میدونه جیش کردن چیه ویا این که اگه پوشک کردن براش آزار دهنده شد ویا این که میفهمه که دستشویی چیه ویا این که شیطون وسر به هوا نیست بهتره از حالا آموزش بدی ولی اگه وقتی مشغول بازی میشه همه چیز رو فراموش میکنه و بهتره عجله نکنی دختر خواهرم هم شن مریم منه خواهرم 2 ماه زودتر از من به دخترش دستشویی کردن رو آموزش داد ولی چون خیلی شیطون وسر به هوا بود موقع بازی خودش رو خیس میکرد ونمی گفت جیش داره بعضی وقتها هم جیشش میرفت نمی تونست خودش رو سفت نگه داره وتا 3/5 سالگی شب ادراری داشت ولی من مریم ونگار رو با حوصله از پوشک گرفتم دقه دقه بهشون دست شویی کردن رو یاداوری میکردم وموقع خواب هم اول می بردمشون دست شویی ودیگه مایعات نمیدادم وحین خواب هم تا صبح چند بار می بردمشون سرپا میکردم و اصلا" هم زیاد سخت نبود بستگی به مبینا جون ومثانش داره اگه بتونه خودش رو نگه داره تا جیشش نره خوبه یه چند روزی امتحان کن ببین جواب میده اگه که نه همش میجیشه بزار کمی بزرگتر شه تا بیشتر بفهمه حالا تا 18 یا19 ماهگی هم زیاد دیر نیست عــــــــــــزیزم
شاپرک
18 دی 93 2:20
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مامان مبینا
19 دی 93 17:32
سلاااام زینب جون گل دخملا خوبن؟ عزیزم دست درد نکنه خیلی استفاده کردم بنظرم سه ماه دیگه صبر کنم بهتر نتیجه میگیرم. بازم تشکر روی ماه خودت ودخملا رو میبوسم عزیزم
مامانی
20 دی 93 17:14
سلام زینب جون خوبی؟دخملای خوشگلمون خوبن دلم براتون تنگ شده بوووووووووووووووووووس
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم مرسی از این همه لطف واحساس شما خیلی خوبی