نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

لالایی فرشته های آسمونی

1393/6/20 13:17
632 بازدید
اشتراک گذاری

فرشتهسلام عشق من جون من ثروتم نعمتم فرشته  

                         مریم ونگارم

امروزم مامان اومده تا براتون شرح حالی از طرز خوابیدن شما دوتا فرشته رو براتون بنویسه

مریم من :شما دختر ناز من  عادت داری شبها دست من یا بابایی رو بگیری تو دستت تا خوابت ببره تازه شبها دیر میخوابی اما وقتی که خوابت سنگین شه تا فردا لنگ ظهر میخوابی شبها تو خواب هم گاهی حرف میزنی گاهی هم قهقهه  یه چندباری هم که خواب بد دیدی زدی زیر گریه تو خواب هم 180 درجه می چرخی اما قیافه پاک ومعصومت تو خواب مثل فرشته هاست خیلی خواستنی هستش

اینم چندتا عکس از طرز خواب مریم البته خواب بعد از ظهر

 

الهی قربون لبخند ملیحت بشم

نگار عزیز:شما وروجک مامان از نوزادی با خواب قهر بودی خیلی کم خوابی اما تازه گیها کمی بهتر شدی بر خلاف مریم که تا لنگ ظهر می خوابه شما زودتر بیدار میشی وتو خواب فقط مامان مامان میگی این ورد خواب شبهاته درجه چرخشت از مریم کمتره اینم بگم که فقط رو پای مامانی لالا میکنی تا خوابت سنگین بشه و این که باید گنجشک لالا رو هم برات بخونم وگر نه خودت شروع میکنی به خوندن اونم با صدای بلند

اینم عکس لالا کردن نگار خواب بعد از ظهرش

عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــقم        مـــــــــــــــریــــــــــم ونــــــــــــــــگار

امید وارم در هر شرایطی خوابهای خوب وطلایی ببینید  وهمش تو خواب بخندید قه قهه

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی آرتینا جان***
21 شهریور 93 1:28
هزار ماشالله چه فرشته هایی خدا حفظشون کنه راستی چه جالب من فکر میکردم فقط آرتینا جون من تو خواب حرف میزنه ولی الان دیدم بقیه بچه ها هم تو خواب صحبت میکنن.
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام خانم مرسی از لطفت آره خوبه حالا دخملت حرف میزنه دخملای من که دیگه واویلا
مامان الهام
22 شهریور 93 17:45
سلام عزیزم ممنونم که به وب ما سر زدین منم با افتخار لینکتون میکنم دخترهای خیلی خوشگلی دارین خدا حفظشون کنه
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام خواهش میکنم آخه مگه میشه از دختر نازی مثل سلنا گذشت من بازم بهش سر میزنم
مامان حديث
31 شهریور 93 21:54
آفرين به اين دختراي ناز فرشته هاي آسمون تو زمين خدا خدا نگهداشون
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام مرسی عزیزم خدا نور چشمی شما رو هم برات حقظ کنه