نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

دل نوشته های مامان

1393/5/25 15:56
462 بازدید
اشتراک گذاری

                                               ax_moteharek_kartonhaye_maroof_va_doost_dashtani_lordfa (113)                

سلام دختر مردادی من عروسک سال خرگوشی من

سلام هزارتا سلام به روی ماه زیباترین وخوش عطرترین گل دنیا ومنورترین چراغ زندگی مامان وبابا

جشنجشنجشنجشنتولدت مبارک گل خندان منجشنجشنجشنجشن

عزیزم تا حالا چهار  بهار ،چهارتابستان ،چهار پاییز و چهار زمستان را دیدی
زین پس همه چیز جهان تكراریست
جز محبت و مهربانی ...

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

چه زود گذشت روزی که چشم های نازت رو روبه دنیای ما باز کردی ولقب مادر رو به من دادی آتش عشق وصبر وبردباری رو در درونم روشن کردی باورم نمیشه که تو همون مریم کوچولوی چهار سال پیشی

که الان برای خودت خانمی شدی عزیزمن دختر ناز مامان توی این سال هایی که باهم بودیم خیلی چیزها رو تجربه کردیم وبا هم بزرگ شدیم وابستگی من به تو حدومرز نداره تو عضوی از وجود منی واونم قلب که با حر نفس های توبه تپش در میاد خیلی به خودم می بالم که مادر دختری مهربون وخواستنی مثل تو هستم من هیچ چیزی از مشقت بزرگ کردن تو رو یادم نمیاد هر چیزی که از با تو بودن تو ذهنم حک شده خوش بودن ولبخنده که تو با وجودت تو زندگیم بهم هدیه دادی

 محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

امروز مامان میخواد از عشق واحساسش برات بنویسه تا در آینده نچندان دور بخونی وبدونی که برای من کی وچی بودی

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

مریم من پاک ومقدس من ای زیبا روی من اولین وزیباترین هدیه آسمونی شادی بخش محفل زندگی من توبرام از هر جواهری با ارزشتر از هر چراغی روشن تر از هر صدایی رساتر واز هر عشقی بی همتاتری آخه منه عاشق چطوری می تونم عشقم  رو وصف کنم وقتی زبونم از گفتنش عاجزه آخه عشقم ناب ناب

چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی .. یکی که بهش اعتماد داری .. بهت اعتماد داره .. از دلتنگی هاش برات میگه .. از دلتنگی هات براش میگی .. آروم میشه .. آروم میشی .. حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه .. این حس مثل قطره های باران پاکه ..!! ...مثل حس مادری

 

زیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبا 

اگه عشق نبود

 

از غم خبري نبود اگر عشق نبود
دل بود ولي چه سود اگر عشق نبود؟
بي رنگ تر از نقطه ي موهومي بود
اين دايره‌ي کبود، اگر عشق نبود
 از آينه‌ها غبار خاموشي را
عکس چه کسي زدود اگر عشق نبود؟
در سينه‌ي هر سنگ دلي در تپش است
از اين همه دل چه سود اگر عشق نبود؟

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

مریم من نور دیده گان من ای زیباترین لبخند خدا مستانه وعاشقانه

                                      دوســـــــــــــــــــــــــــت دارم                          
در هر جغرافیایی که هستی 

جهت ها تفاوتی نداره

 تمامِ دامنه هایِ دلت

به سمتِ خوشبختی باد...

 

 

مریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

           مرسی از این که تو زندگیم حضور داری

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان و بابا
25 مرداد 93 23:45
سلام فرشته هاي آسماني مريم و نگار جوووووووووووووون من حديث هستم 4 ماه و 4 روز به دنيا اومدم مامان و بابام برام وبلاگ باز كردن اگه بياييد بهم سر بزنيد خوشحال ميشم اگه نياييد باهاتون قهر ميشم.... دوستتون دارم
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم اره که بهت سر می زنم لینکت هم میکنم
WWW.CSt.US.PN
26 مرداد 93 18:41
پردرآمدترین شغلهای موجود در ایران WWW.CSt.US.PN
مامان حديث
31 مرداد 93 14:23
سلام زينب ماماني مشكل هواداري تون حل شد؟ مام لينكتون ميكنيم
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت فقط میشه بگی چطوری