نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

نگاری نقاش

1393/5/19 16:58
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر طناز من فیروزه والماس من هستی مامان

امروز مامان اومده تا اولین نقاشی شما رو که با دستای هنرمند وزیبات کشیدی رو برات به یادگار بذاره                                        

 

اینم اولین اثر از دختر مامان

الهی قربون دستهای کوچولوت برم که جون نداری مداد رنگیت رو فشار بدی

اینم دومین اثر نقاش بزرگ نگار نگاری

نگار عزیز من

وقتی با اون زبون شیرین وقیافه ناز ولحن قشنگت داد میزنی ومیگی

نگاشی نگاشی می خوام بخورمت دیگه نمی دونم از سر شوق باهات چه کار کنم فقط سفت بغلت میکنم وحسابی ماچت میکنم وعطر تنت رو بو میکنم

 

                                                   محبت نفـــــــــــــــــــــــــــــــسم محبت

                                                       نگـــــــــــــــــــــــــــــــاربوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)