نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

روز مادر

1393/1/31 14:34
364 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

قلبقلبسلام دختر های زیبای امروز من ومادر های مهربان فرداقلبقلب

امروز اومدم تا از خاطره روز مادر براتون بنویسم

شب گشته  ما به مناسبت روز مادر رفتیم دیدن مامان فاطمه البته خونه خاله سادات جمع شدیم آخه مامان فاطمه یه دو هفته ای میشه که به خاطر شکستگی پاش نمی تونه از تخت خوابش پایین بیاد وراه بره وخاله جون ازش مراقبت میکنه شب   بابا سالار وعمو اکبر وخاله جون مامانی رو از دکتر آوردن خونه و منم برای شام مرغ وشامی و ماهی درست کردم تا همه دور هم در کنار مامان فاطمه وآقا جون یه شب خوشی رو بگذرونیم خلاصه حوالی ساعت 10 شب بود که خاله صدیقه خاله من و دختر خاله فاطمه وشوهرش ودختر خاله بهاره وشوهرش وپسر خاله مصطفی و خانمش ودختر نازش ستایش برای دیدن وتبریک روز مادر اومدن خونه خاله سادات خاله شما آخه از وقتی که مادر بزرگ من یعنی ننه هاجر فوت کرده دایی ها وخاله های من یعنی مامان شمامریم ونگار مامان فاطمه رو به چشم مادرشون می بینن خلاصه هی زنگ پشت زنگ ومدام اس ام اس همه لطف داشتن وروز مادر رو به من وخاله سادات وبخصوص مامان فاطمه تبریک گفتن بعد از کلی گپ زدن وخوش وبش کردن وکلی شرین کاری از طرف شما نگار مامان که همه رو مجذوب خودت کردی مهمون ها خداحافظی کردن ورفتن وما هم دور هم صمیمی نشستیم وگپ زدیم وتا ساعت 1بعد از نیمه شب که خیلی دیر وقت بود وبابایی باید صبح می رفت سر کار برگشتیم خونه و برای روز مادر هم من وخاله جون ودایی به مامان فاطمه وجه نقد دادیم تا هر کاری که دلش می خواد بکنه شما مریم مامان خیلی خانم و باوقار بودی دیگه دارم باور میکنم که مریم کوچولوی من داره بزرگ میشه الهی قربون دخترهای نازم برم.

نایت اسکین

 

 

 

فرشتهخدایا تو رو به خاطر این هدیه آسمانی        

                                   فرشته این گوهر جاودانی

                                                      فرشتهمادر به این مهربانی

           

                                              شکر وسپاس

خدایا عمری طولانی با برکت وبا عزت به همهء مادرهای خوب ومهربون عطا کن

ومادر عزیز من رو هم در پناه خودت حفظ کن

آمین                     آمین                 آمین                                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)