نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

جشن آب

1395/8/14 20:53
1,858 بازدید
اشتراک گذاری

 

             بیا تا قدر این نعمـت بدانیم   که در بحران بی آبی نمانیم  
بیا از بهر حفظ آن بکوشیم   وجود آب را ارزش شماریم 
از این سـرمایه خوب الهی   برای نسل خود باقی گذاریم
چنین فرموده بر ما حیّ دانا     که زنده هر چه را از آب داریم
بـیا تا در نگـاه تشـنه آب      به سان ابـر بـارانی بـباریم
برای مصرف خوب و درستش  نهال صرفه جویی را بکاریم
نجات آب بر ما شد وظیفه  بر انجامش بـیـا همـت گذاریم
صدای آب یعنی زندگانی      بیا دل را به این نجوا سپاریم
جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

سلام  با سواد مامان پروفسور کوچولو  دختر باهوش من

امروز مامان میخواد از جشن زیبای آب برات بنویسه 

جونم برات بگه وقتی شما دخترای ناز کلاس اولی نوشتن آب رو یاد گرفتید مدرسه تدارک جشن آب رو براتون دیده البته با همکاری مامان بچه ها من ومامان چندتا از بچه ها صبح زود اومدیم مدرسه تا بتونیم کلاس رو تزیین کنیم و ....یه میز گذاشتیم وروش هم یه کیک زیبا وخوراکی های خوشمزه گذاشتیم

اینم از تزیین مختصر ومفید

اینم از کیک زیبای جشن آب 

                                                           

این ژله زیبا وآش دوغ محلی که با حروف آب تزیین شد رو مامانای خوش سلیقه بچه ها درست کردن

با این خوراکی های خوش مزه میزی زیبا چیدیم براتون

خانم یوسف جشن رو با شعر زیبای آب شروع کرد و چند دقیقه ای رو دوباره درس  آب رو تدریس کرد بعد از اون هم   خانم حاجیان اومد وچند دقیقه ای رو باشما نوگلان دانش حرف زد و عکس انداختین و زیباترین عکس دسته جمعی رو فرستادن اداره آموزس وپرورش

اینم از عکسایی که مامان از شما دختر نازو دوستات  انداخت

 

خلاصه بعد از کلی عکس وفیلم کیک رو با کمک خانم یوسفی بریدین و ازتون پذیرایی شد 

در پایان جشن هم این کیف زیبای آبی رو بهتون هدیه دادن 

 مریم من عزیز دلم دختر زیبای من  مامان همیشه وهمیشه از خدای بزرگ برات بهترین ها رو آرزو داره تک تک لحظه های عمرت به شادی سپری شه الـــــــــــــــــهی 

امیدوارم  در آینده به شغل یا حرفه مورد علاقت دست یابی مامان همیشه برای سعادت شما دخترای نازش دعا میکنه 

deborah.mihanblog.com

دوووووووووووووســــــــــت دارم دنیای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)