نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

جشن پایان تحصیلی

1395/2/25 13:46
493 بازدید
اشتراک گذاری

                                                           پرتاب کلاه فارغ التحصیلی شکلک ها

هــــــــــــــــــــــــــــوررا ،هــــــــــــــــــــــــــــــــوررا              ،هــــــــــــــــــــــــــــــوررا 

جشن فارغ التحصیلیت مبارک 
عــــــــــــــــــــشقم
 

 سلام قند عسل شیرین دختر عزیز دوردونه مامان

امروز هم مامان اومده با یه خاطره قشنگ ودوست داشتنی دیگه

امروز صبح شنبه 25 ساعت 8:30 من وشما گل دخترم حاضر شدیم تا بریم جشن پایان سال که توی کانون برادران برگذار شده بود همهء دوستای خوبت هم اومده بودن مثل همیشه تلاوت قران شروع جشن بود وبعدشم خانم مدیر خوب مدرست خانم ملیحه حاجیان کمی صحبت کردن وجشن ادامه پیداکرد تاتر اجراشد

اونم چند بار وبعدشم اجرای خیمه شب بازی و نمایش آقای مبارک بعد از همه اینها عمو فردوس اومد وبرامون صحبت کرد

حرفهای خیلی قشنگی زد وشعر بابابزرگ رو هم برامون خوند در مورد ارزش وجایگاه دختر نزد خدا صحبت کرد وحدیث هایی قشنگی از پیامبران در مورد داشتن دختر گفت که من از شنیدنشون خیلی لذت بردم و یکی از احادیث رو برات مینویسم

امام سجاد فرمود :هر کس 3 دختر بزرگ کند فاصله اش از من تا بهشت 2 انگشت میباشد کسی پرسید اگر 2 دختر بزرگ کند چه فرمود باز هم همین است حتی اگر 1 دختر داشته باشد 

یعنی ارزش دختر خیلی زیاده که خدا اون رو به عنوان رحمت الهی خطاب میکنه (قربون دخترای نازم برم)

خلاصه بعد از صحبت آقای فردوس حاجیان نوبت به تقدیر وتشکر از بچه هایی شد که دوباره رتبه کسب کرده بودن

و این هم از رتبه خانم قادی پاشا

تا اینکه نوبت به شما مریم جون ودوستان خوبت شد

اینم کش موی قشنگ وخوش رنگ رو هم  خانم قادی پاشا برای شما ونگار جون خریده (ممنون خانم گل مریم )

بعد از دادن لوح وگرفتن عکس و...از همه پذیرایی شد با بستنی وشیرینی و...بعدشم من وشما قبل از پایان جشن برگشتیم خونه آخه بابایی باید میرفت دنبال کارش به خاطر ما نگار رو تو خونه نگه داشت

و این عکس رو هم چند روز قبل از جشن پایان تحصیلی وقتی عکاس اومده بود تا برای لوحتون عکس بندازه وچاپ کنه منم از فرصت استفاده کردم ویه چندتایی عکس ازت انداختم

دختر قشنگم بوس

                  مریم عزیزم محبت

با کمک خدای خوب مهربان وبه لطف خانم قادی پاشا یه سال تحصیلی رو با موفقیت پشت سر گذاشتی و چیزهای زیادی رو از دانش آموختی یک سال بزرگتر شدی و خانم تر من به شما عزیز دلم افتخار میکنم و از خدا برات بهترین ها رو آرزو دارم با تمام وجودم دوست دارم وهمیشه دعای خیر مادرانه من بدرقه راهت هست 

انشاالله به دانشگاه راه پیدا کنی ومن و بابا شاهد موفقیت های بزرگترت باشم امیدوارم به همهء آرزوهای کوچیک وبزرگ زندگیت دست یابی   

         محبتمحبت         عــــــــــــــــــــــــــــــــــزیزم         محبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)