نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

تولد گل زمستونی مامان وبابا

1394/10/14 18:48
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک دی ماهی من

                                                 

نگارم نگارم تو رو خیلی دوست می دارم   عزیزم نمیدونی با تو من چه حالی دارم

گل دخترم تاج سرم مامان امروز میخواد خاطره شب تولدت رو برات بنویسه                                محبتمحبتمحبت                                                                           جشنجشنجشن

شب تولدت مثل سالهای قبل من وبابایی برنامشو چیدیم ومهمونها رو از روز قبل دعوت کردیم اما این بار مختصر ومفید تولد گرفتیم

مهمونهای شب تولدت  که زحمت کشیدن وتشریف آوردن

مامان فاطمه وآقاجون

مامان مریم وباباممی وعمه گیتی

دایی علی وزن دایی مینا ومرسانا جون

خاله مهری جون

خاله کبی وخاله پروین (دختر دایی های مامان مریم)

خاله فاطی ونگین جون

نازنین جون وفاطمه خانم

دختر دایی زینب

اما متاسفانه جای خاله سادات جون اینا وعمو شیرزاد اینا خالی بود

براشون کار پیش اومد ونتونستن بیان

خلاصه منم یه غذای محلی با مخلفات درست کردم وهمه دور هم شام خوردیم وبعد از شام هم بابا جون با انگشت های هنرمندش برامون نواخت وهمگی شروع به رقصیدن کردن به خصوص شما نگار جون ومریم جون که از بس بالا وپایین پریدین که خیس عرق شدین ولباستون رو از تنتون در آوردین خلاصه کلی رقص محلی و... داشتیم منم کلی فیلم ازتون گرفتم ویادم نبود که ازتون عکس بندازم خلاصه کمی که گذشت بابا جون کیک تولدت رو آورد

اینم کیک دخترم

اینم خود دخترم که از گرما لباساشو در آورده وداره کیکشو میبره

اینجا هم دوتا خواهر در کنار هم

بعدشم بابا ممی شمع رو برات روشن کرد وشما عزیز مامان همراه با خواهر جونت فوت کردین بعدشم همهء ما کادوهامون رو بهت دادیم از اونجایی که ما هر سال تولدت برای شما دوتا خواهر ناز نازی طلا میخریدیم این بار چیزی نمونده بود که براتون بخریم و شما همه چیز داشتین تصمیم گرفتیم برات چیز میزایی که خودت گفتی رو بخریم 

 

                                 

که همون لحظه شما دختر عجول من از بابایی پرسیدی این دیگه چه جوریه وبابایی هم بهت یاد داد وشما هم اینو برامون درست کردی

و اینم از طرف نگین جون سرویس چای خوری وباربی که تو دلش نی نی داره

از طرف باقی مهمونها هم وجه نقد بود که دست همشون درد نکنه خیلی لطف کردن

خلاصه بعد از دادن کادوها منم چای وکیک ومیوه آوردم واز مهمونها پذیرایی کردم بعد از اون هم دوباره بابایی آهنگ نواخت وبازم رقص و شادی تا این که همه انرژیهاشون تحلیل رفت و دست از رقصیدن کشیدن وکم کم راهی خونه هاشون شدن واقعا"شب خوب وپر از شادی بود به هممون خوش گذشت به امید شبهای خوش دیگه .

محبتنگارک من دخترک شیرین زبون ودوست داشتنی من بور بورکم محبت

من وبابا قد تموم عالم دوست دارم وهرگز دست  از دوست داشتنت بر نمیداریم وبی منت تا قیامت حماییت میکنیم تو ومریم بزرگترین گنجینهء عمر ما هستید و تو زندگیمون هیچ جای گزینی ندارید قسم میخورم

                                               

محبتنگارم هستی من محبت

من وبابایی برات بهترین ها رو از خدا طلب میکنیم امید وارم به همهء آرزوهای کوچک وبزرگ وقشنگ زندگیت برسی وهیچ وقت دلت نشکنه

 

               قلب منی نـــــــــــگاری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)