نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

جشن های مدرسه

1394/8/13 23:03
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان گل برگ گل من عزیز دلم

                                   Click here to enlarge

الان که داشتم سایت مدرستو نگاه میکردم این چندتا عکس رو از تو سایت کپی کردم تا بزارمش تو وبت یادگار بمونه گرچه به مناسبتهای مختلف مدرستون از شما عکس وفیلم میگیره وقتی که چاپ شد وفیلمش هم تبدیل شد بهمون میدن ولی نه الان آخر سال واسه همین مامان فعلا" اینا رو میزاره برات تا بعد

این عکسا رو روز کودک ازتون انداختن

این عکسای جشن قرآن هستش

عروسک من مخملک من امیدوارم عکسای جشن فارغ التحصیلیت

                        عشق من بهترین ها رو از خدا برات میخوام

Click here to enlarge

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان مبینا
14 آبان 94 9:29
ایشالله عکسای فارغ و تحصیلی دخملای گلم زینب جون از طرف من ببوسشون
زیــنب (مامان)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانم برای مبینا جونم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
16 آذر 94 11:51
──────██────────────██ ───███▓▓█─██────██─█▓▓███ ──█▒▒█▓▓██▒▒█──█▒▒██▓▓█▒▒█ ──█▒▒███░█▒▒████▒▒█░███▒▒█ ─████░░░░░███▓▓███░░░░░███​█ █▓▓█░░░░░░░░█▓▓█░░░░░░░░█▓​▓█ █▓▓█░░░░░░░░░██░░░░░░░░░█▓​▓█ ─██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█​█ █▒▒█░░▄██▄██▄░░▄██▄██▄░░█▒​▒█ █▒▒█░░▀██▄██▀░░▀██▄██▀░░█▒​▒█ ─████░░░▀█▀░░░░░░▀█▀░░░███​█ ──█▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░█▓▓​█ ──█▓▓█░░▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀░░░█▓▓​█ ───████░░░▄▄▄▄▄▄▄▄♥░░████ ────█▒▒█░░░░░░░░░░░░█▒▒█ ────█▒▒███░░░░░░░░███▒▒█ ─────███▓▓█░░░░░░█▓▓███ ───────█▓▓███░░███▓▓█ ────────███▒▒██▒▒███ ──────────█▒▒██▒▒█ ───────────██▓▓██ ────────────█▓▓█ ─────────────██ . . . . . . . عالیه!!! به وب من هم سر بزن