نگار جوننگار جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
پیمان مهرمامان وباباپیمان مهرمامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

.:♥♥فرشتــه های آســمونی♥♥:.

بعد از مدتها دیدن این وبلاگ و خوندن خاطرات خنده به لبام میاره

پرفسور کوچولوی من چیا باید بخونه

1394/8/6 20:27
344 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                             pl15a.gif

سلام نابغهء مامان بچه درس خون من پرفسور 6 ساله من

امروز مامان میخواد کتابهای درسیت رو برات تو صندوقچه خاطراتت به یادگار بذاره

 

اینم برنامه غذایی هفتگی که خانم بهداشتت داده 

عزیز مامان شما بچه درس خون مامان 5 مربی مربوطه داری 

1 برای زبان اینگلیسی 

2 برای ورزش 

3 برای قران

4 برای بهداشت 

5 خانم باقی کتابات هم خانم زهرا قادی پاشاست 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتامید وارم به مراتب بالا دانشگاه وهر چی که دلت میخواد راه پیدا کنی عشــــــــــقم بهترین ها رو برات آرزو میکنممحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان مبینا
13 آبان 94 7:17
عزیز دلم اشالله در تمام مراحل زندگی موفق باشی بووووووووووووووس
زیــنب (مامان)
پاسخ
ممنونم عزیزم منم برای شما همبی آرزو رو دارم